دانلودی ها

ساخت وبلاگ

نرم افزار Aurora 3D Text & Logo Maker ابزاری کامل برای کمک به کاربر در زمینه ساخت متون سه بعدی ، لوگو و دکمه ها (button) می باشد. قابلیت این نرم افزار در دارا بودن اشکال و افکت ها و نمونه های آماده بسیار زیاد می باشد. ابزارهای زیادی برای زیباسازی متن و لوگو وجود دارد و تمام ابزار در دسترسی سریع قرار دارند و همچنین کاربرد این نرم افزار بسیار ساده می باشد. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر است ، میتوانید نوع اشکال را انتخاب کنید ، دور گرد بودن ، تنظیم نور و افکت ها تماما در اختیار شما خواهد بود. میتوانید از وکتورهای svg استفاده کنید ، از انواع فونت ها و… . با این نرم افزار دیگر نیاز نیست وقت بسیاری را در طراحی لوگوها و متن های سه بعدی صرف کنید و نیازی به دانش فنی بالا در زمینه طراحی ندارید. طرح های سه بعدی آماده و افکت های بسیار زیبا شما را در این راه یاری میکنند.  بعد از ساخت لوگو یا متن سه بعدی خودتان میتوانید آن را با فرمت های  PNG, TIFF, JPG و  BMP ذخیره سازی کنید. 

 

 

aura 3D Text Logo Maker طراحی لوگو و متون سه بعدی با Aurora 3D Text & Logo Maker 12.07.19

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 328 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 15:14

 

Aurora 3D Animation Maker نرم افزاری برای طراحی انیمیشن های سه بعدی با استفاده از نمونه ها و ابزارهای آماده می باشد. این نرم افزار به دلیل دارا بودن استایل ها و نمونه های آماده و ابزارهایی نظیر کنترل رنگ و سه بعدی ساز ، به کاربر کمک میکند ضمن ایجاد انیمیشنی دلخواه به راحتی به خواسته خود برسد. اگر خودتان توانایی ساخت انیمیشن ها را ندارید ، نمونه های آماده که بیش از ۶۰ عدد می باشند این امکان را برایتان فراهم آورده اند. این نرم افزار ضمن در اختیار داشتن ابزارهای لازم برای ساخت انیمیشن های سه بعدی ، دارای امکاناتی برای اضافه کردن و ساختن متن و لوگوهای سه بعدی می باشد تا در صورت لزوم در هنگام ساخت یک انیمیشن سه بعدی بتوانید از آنها نیز استفاده نمایید.

تنظیم زمان بندی فریم های انیمیشن و همچنین ابزارهای طراحی مانند اضافه کردن افکت ، نور ، صدا ، اشیاء و اشکال سه بعدی و… یک نرم افزار ساده و کامل را برای افرادی که میخواهند بدون دانش فنی انیمیشنی زیبا بسازند را فراهم می آورد. انیمیشن های ساخته شده امکان تبدیل شدن به فایل های فلش ، فایل gif  یا ویدیو را دارند تا بتوان آنها را وبسایت های اینترنتی نیز به نمایش گذاشت. 

 

 

aura ساخت انیمیشن های سه بعدی Aurora 3D Animation Maker 12.07.23

 

دانلود در ادامه مطلب
دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 334 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 15:13

Photo Collage Max 2.1.3.8نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

 

photo قرار دادن قاب بر روي تصاوير با Photo Collage Max 2.1.3.8

دانلود در ادامه مطلب

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 349 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 15:12

 

Room Arranger یک نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تعبیه یک اتاق، خانه یا باغ به هر روشی که خود می خواهید بپردازید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به طراحی اتاق، دفتر کار، آپارتمان یا خانه خود بپردازید. گاهی اوقات شما برای ایجاد تنوع دست به جا به کردن وسایل می زنید که بعضی از این وسایل می توانند خیلی سنگین باشند و حتی پس از جا به جایی به نظرتان در جای مناسب قرار نگرفته اند. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا بدون کشیدن طرح بر روی کاغذ همه چیز را شبیه سازی کرده و وسایل را بدون هیچ مشکلی در جاهای مختلف قرار داده و مکان آن را آنالیز کنید.

 

Room Arranger ساخت حرفه ای اتاق های مجازی با Room Arranger 7.0.3.284 + قابل حمل

 دانلود در ادامه مطلب

 

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 358 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 15:10

Funny Photo Maker نرم افزاری قدرتمند ولی رایگان برای قرار دادن افکت و قاب های زیبا برای عکس ها می باشد. این نرم افزار رایگان ولی فوق العاده محصول شرکت ANVSOFT می باشد و دارای ابزارهای بسیار کاربردی جهت ویرایش عکس می باشد. این نرم افزار دارای بیش از ۱۵۰ نوع افکت و قاب برای عکس ها می باشد که میتواند عکس های شما را بسیار ساده جالب و دیدنی و تاثیر گذار تر نماید. این نرم افزار فوق العاده دارای دو مرحله می باشد. ابتدا عکس را توسط نرم افزار باز میکنید و سپس قاب و فریم و افکت مورد علاقه خودتان را و در مرحله بعدی تنها به ذخیره کردن عکس خودتان اقدام میکنید. نیازی به دانش فنی و یا فتوشاپ کار بودن نیست و بسیار ساده تمامی مراحل انجام خواهد شد. این نرم افزار دارای ۳ مدل می باشد : فریم برعکس عکس ، افکت برای عکس و تغییر چهره که مدل سوم جهت قرار دادن چهره خودتان بر روی عکس های دیگر می باشد.

 

funny photo maker افکت گذاشتن روی عکس ها با Funny Photo Maker 1.17

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 329 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 15:09

UltraSlideshow Lite نرم افزار رایگان برای ساخت اسلایدشوهای فلش می باشد که به وسیله آن میتوان با عکس و موسیقی اسلایدشوهای فلش زیبا ساخت. شرکت ANVSOFT سازنده این نرم افزار رایگان است که البته همین نرم افزار توسط شرکت نامبرده در نسخه های تجاری نیز منتشر می شود که دارای قابلیت های بیشتری است. دانلودها برای رهایی کاربران از مسائل کرکینگ ، سعی دارد نسخه های رایگان نرم افزارهای معتبر را برای دانلود قرار دهد. UltraSlideshow Lite در عین اینکه رایگان است میتواند نیازهای کاربر را برای ساخت اسلایدشوهای فلش با فرمت swf و قرار دادن آنها در وبسایت ها را رفع کند. 

با فرمت jpeg و wav به راحتی میتوان با مخلوطی از متن ها و آدرس های اینترنتی و همچنین قالب های آماده که درون نرم افزار UltraSlideshow Lite وجود دارد ، میتوان گالری های عکس فلش و اسلایدشوهای زیبا طراحی کرد. 

Ultraslideshow Lite ساخت اسلایدشو فلش با UltraSlideshow Lite 1.03

دانلود در ادامه مطلب

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 322 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 15:05

اگر می خواهید زمانی که متنی را روی صفحه نمایش خود دارید به طور خودکار توسط نرم افزاری تبدیل به گفتار شده و در داخل یک فایل صوتی ذخیره شود. Balabolka یک ابزار تبدیل متن به گفتار است که متن نوشته شده روی صفحه را برای شما می خواند و به وسیله آن می توانید متن خود را به راحتی تبدیل به گفتار کنید. با استفاده از این نرم افزار تبدیل متن به صدا همه نوع صداهایی که بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب شده است در دسترس Balabolka می باشد. با این نرم افزار تبدیل متن به صوت ، متن روی صفحه نمایش می تواند تبدیل به گفتار شده و به صورت یک فایل WAV و یا یک فایل MP3 ذخیره شود. این نرم افزار تبدیل متن به صدا می تواند محتوای کلیپ بورد و همچنین متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به راحتی بخواند، می تواند نوع فونت و رنگ پس زمینه را سفارشی کند و می تواند از System Tray بخواند و Hotkey های جهانی یا Global را کنترل کند.
این نرم افزار تبدیل متن به گفتار از نسخه های مختلف صوت مایکروسافت که به آن SAPI می گویند استفاده می کند، که می توانید از طریق این قابلیت پارامترهای صدا از جمله سرعت، گام و حجم صدا را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار خواندن متن که یک نرم افزار کاربردی می باشد شما می توانید یک لیستی از صداهای دلخواه را برای تعویض به وجود بیاورید تا در صورت لزوم برای بهبود کیفیت تلفظ ، صدا را تغییر دهید و صدای دیگری را جایگرین کنید. این قابلیت زمانی برای شما مفید خواهد بود که شما می خواهید املای کلمات را تغییر دهید. قواعدی که در این نرم افزار برای تصحیح تلفظ مورد استفاده قرار گرفته است از VBScript برگرفته شده است. در ضمن این نرم افزار Balabolka به زبانهای مختلف و تحت ویندوز های XP/2000/Vista/Win 7 کار می کند که می تواند برای تمام کاربران بسیار کاربردی باشد.

 

Balabolka تبدیل نوشتار به گفتار با نرم افزار Balabolka 2.2.0.509

 دانلود در ادامه مطلب

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 351 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 15:03

 

Majorware PDF to PowerPoint Converter نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید به سادگی فایل های پی دی اف خود را به اسلاید های پاورپوینت تبدیل نمایید. نرم افزار Majorware PDF to PowerPoint Converter را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Majorware PDF to PowerPoint Converter تبدیل PDF به پاورپوینت Majorware PDF to PowerPoint Converter 4.0

 


دانلود در ادامه مطلب


 

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 328 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 15:02

SoftMaker Office Professional 2012 نرم افزاری که قادر است تا علاوه بر ویرایش متن ابزاری شبیه به Excel مجموعه آفیس را هم به کاربران هدیه دهد. سرعت بالا در اجرا و همچنین سازگاری کامل با نرم افزارهای رایج موجود در بسته Microsoft Office  دو قابلیت مهم این نرم افزار به شمار می رود . البته بحث سازگاری این نرم افزار به همین جا ختم نمی شود چرا که این بازار با آخرین نسخه مجموعه آفیس و فرمت های به کار رفته در آن سازگاری داشته و قابلیت ویرایش آن ها را نیز دارد.  این نرم افزار که تقریبا بهتر بسته نرم افزاری ذکر شود ابزاری هم شبیه به Microsoft PowerPoint در خود جای داده که از نظر قابلیت های دست کمی از این محصول قدرتمند مایکروسافت ندارد.

 

SoftMaker Office Professional 2012 آفيس قدرتمند SoftMaker Office Professional 2012 rev 654

قابلیت های کلیدی بسته نرم افزار SoftMaker Office Professional 2012 rev 654  :
سرعت بسیار بالا در اجرا
وجود نرم افزارهای مفیدی شبیه به Word ، Excel ، Powerpoint
سازگاری با نرم افزارهای موجود در این زمینه
سازگاری کامل با جدیدترین فرمت های موجود در مجموعه آفیس
واسط کاربری جذاب در نرم افزارها
عدم نیاز به سخت افزار خاص و اجرا با کمترین میزان منبع سخت افزاری
حجم مناسب نسبت به قابلیت ها
سهولت در استفاده از بخش های مختلف نرم افزار
واسط کاربری جذاب در تمامی نرم افزارها
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

 


دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 322 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 15:00

Extract Nowابزاری کاربردی و مفید می باشد که می تواند انواع فایل های ZIP, RAR, ACE, ARJ, CAB, CHM, CPIO, DEB, DMG, HFS, ISO, LZH, LZMA, MSI, NSIS, RPM, UDF, WIM, XAR, Z, SIT و JAR را برای شما اکسترک نماید . کار با این برنامه بسیار ساده و راحت می باشد به طوری که می توانید با کلیک راست برروی فایل موردنظر ، آن را اکسترک کنید که برای اکسترک کردن گزینه های مختلفی پیش رو دارید . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، حذف فایل ها و یا بستن برنامه پس از استخراج ، استخراج فایل در دایرکتوری جاری ، به نام پوشه یا پوشه های مورد علاقه ، سازگاری کامل با دو فرمت محبوب ZIP و RAR و … از سایر ویژگی های این نرم افزار مفید می باشند .

 

ExtractNow استخراج سريع فايل هاي فشرده با ExtractNow 4.6.4.0

 

دانلود در ادامه مطلب

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 306 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 14:58

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

 

 

 


 

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 268 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 14:56

 

PowerArchiver نرم افزاری قدرتمند و بسیار کامل برای فشرده سازی و خروج از حالت فشرده فایل ها و فایل های فشرده می باشد. وظیفه اصلی این نرم افزار فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده می باشد ولی در کنار توانایی ایجاد فایل های بکآپ و همچنین رایت بر روی لوح های فشرده نیز از جمله امکانات PowerArchiver محسوب می شود. تمام مراحل انجام کار این نرم افزار درون یک پنجره خاص مربوط به نرم افزار انجام می شود که بیانی دیگر این نرم افزار دارای محیط Explorer می باشد. 

قابلیت دیگر این نرم افزار امکان اتصال به سرورهای FTP و انتقال اطلاعات به این سرورها می باشد. در واقع PowerArchiver صرفا یک نرم افزار فشرده ساز نیست بلکه یک نرم افزار کامل در زمینه فشرده سازی ، خروج از حالت فشرده سازی ، انتقال فایل ها به سرور FTP و رایت آنها روی لوح های فشرده می باشد. بخش رایت این نرم افزار میتواند انواع فایل های ایمیج و فشرده را رایت نماید و یا اینکه یک فایل ایمیج از لوح فشرده شما یا اطلاعاتتان ایجاد کند. 

ابزارهای این نرم افزار برای فشرده سازی نیز امکان ایجاد فایل های فشرده با فرمت های ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO و… می باشد. توانایی قفل گذاشتن روی فایل های فشرده شده و تعمیر فایل های فشرده خراب و ادغام چندین فایل فشرده و یا چند تکه کردن فایل های فشرده از دیگر امکانات جزئی این نرم افزار است. برای مطالعه قابلیت های کلیدی جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

powerarchiver فشرده سازی قدرتمند PowerArchiver 2012 13.00.26 Final

دانلود در ادامه مطلب

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 253 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 14:55

 

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

Mozilla Firefox نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 14.0.1

 

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 243 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 14:53

 

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد.

Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد.

گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر وب دنیا با Google Chrome 21.0.1180.60

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Chrome 21.0.1180.60:

- پشتیبانی قابلیت Tabbed Browsing 

- امنیت بسیار بالا و دارای قابلیت sand box rendering

- سازگاری با استانداردهای جدید دنیای وب css3 و html5

- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب

- دارای افزونه های شخصی سازی بسیار

- جلوگیری از باز شدن صفحات pop-up

- جلوگیری از باز شدن صفحات دارای کدهای مخرب

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

 

password سریعترین مرورگر وب دنیا با Google Chrome 21.0.1180.60رمز فایل: www.downloadha.com

download سریعترین مرورگر وب دنیا با Google Chrome 21.0.1180.60 لینک دانلود – 31 مگابایت لینک کمکی

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 260 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 14:52

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 12.01.1532 Final

دانلود در ادامه مطلب


دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 269 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 14:51

Traffic-Panic-London-1.1.1-1

Traffic Panic London بازی زیبایی است که در آن شما باید ترافیک شهر بزرگ و شلوغ لندن را کنترل نمایید. با در اختیار گرفتن و کنترل چراغ های راهنمایی مانع از تصادف های بزرگ و مخرب شوید. انواع اتومبیل ها در رنگ های مختلف در این شهر دیده می شود و تصادف ها گاهی اوقات موجب حوادث عجیبی خواهد شد، مثلا ممکن است انفجار ماشین ها باعت از جا کنده شدن چرخ و فلک بزرگ شهر و راه افتادن آن در خیابان ها و باعث بوجود آمدن خسارت های سنگین شود. شما به هر اندازه که در کنترل ترافیک این شهر موثر هستید به همان اندازه در بر هم زدن ترافیک و انفجارهای بزرگ هم نقش خواهید داشت.

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 294 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 14:34

Strikefleet-Omega-v1.2.1-1

Strikefleet Omega سبک جدیدی از بازی های دفاعی می باشد. شما در پایگاه فضایی امگا هستید که ناگهان سیستم امنیتی، هشدار هایی جدی مبنی بر نزدیک شدن شهاب سنگ و چند سفینه ناشناس اعلام میکند. تمامی سلاح های دفاعی آماده شده اند. به محض نزدیک شدن، با فرماندهی صحیح نیروهای خود عوامل تهدید کننده را نابود کنید. در این ورژن رفع اشکالات زیادی صورت گرفته است.

دانلود در ادامه مطلب

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 285 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 14:32

UCam Pro v2.1.2.080302

UCam نرم افزاری منحصر به فرد برای عکاسی می باشد. این نرم افزار فراتر از یک نرم افزار ساده عکاسی عمل می کند و امکانات ویرایشی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد که تا به حال هیچ نرم افزار ویرایش عکس دیگری مشابه آن امکانات را ارائه نکرده است. این نرم افزار می تواند به صورت لحظه ای و آنی عکس های شما را با ۳۰ نوع افکت قابل انتخاب تهیه کند که هر یک از این افکت ها جلوه خاصی به عکس ها می دهند. علاوه بر این چندین قالب آماده برای جاگذاری عکس ها، افکت های متنوع، نگارش های متفاوت متن، نقل قول ها و برچسب ها، گرافیتی های زیبا، قاب های متعدد و چندین و چندین امکان ویرایشی دیگر نیز در اختیار شما قرار داده می شود طوری که می توانید عکس های بسیار متفاوت و منحصر به فرد خلق کنید.


دانلود در ادامه مطلب

 

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 288 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 14:29

Neuroshima-Hex-v1.2-1

Neuroshima Hex از جذاب ترین بازی های صفحه ای آیفون بوده است که به تازگی برای اندروید ارایه شده است. این بازی می تواند تاکتیک های نظامی شما را محک بزند. در این بازی با چیدمان مناسب و هدایت صحیح نیروهای خود پیروز میدان خواهید شد. شما نبرد را از بالا و از روی یک تخته دنبال میکنید و وظیفه هدایت نیروها را بر عهده دارید. در ابتدا شما فرصت دارید تا با استراتژی و تفکر خاص خود نیروهایتان را بر روی یک صفحه چیدمان مناسبی دهید. وقتی مهره هایی که دشمن یکدیگر هستند به هم برسند نبرد جالبی در میگیرد و بالاخره یکی از آنها پیروز میشود.

دانلود در ادامه مطلب

 

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 263 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 14:35

ممکن است به هر دلیل دوست نداشته باشید در محیط ویندوز امکان جستجو فراهم باشد، به طوری که کاربران نتوانند فایل یا برنامه‌ای را جستجو کنند. در این ترفند قصد داریم نحوه غیرفعال کردن کامل امکان جستجو در محیط ویندوز 7 را برای شما بازگو نماییم. بدین صورت که کادر جستجو از محیط ویندوز اکسپلورر و همچنین منوی Start حذف شده و دیگر امکان جستجو در ویندوز 7 مهیا نیست.
 

بدین منظور:
ابتدا  از منوی Start وارد Control Panel شوید.
سپس وارد Programs شده و بر روی Tu Windows features on or off کلیک کنید.
اکنون چند لحظه صبر کنید تا پنجره Windows Features نمایان شود.
حالا تیک گزینه Windows Search را بردارید و در پیغام تأییدیه‌ای که نمایان می‌شود بر روی Yes کلیک کنید.
در نهایت بر روی دکمه OK کلیک کنید.
اکنون از شما درخواست می‌شود برای اعمال تغییرات یک‌بار ویندوز خود را Restart کنید. با انجام این کار و راه‌اندازی مجدد ویندوز، تغییرات اعمال شده و امکان جستجو به طور کلی از ویندوز حذف می‌شود.

برای بازیابی جستجو در ویندوز نیز کافی است مجدد به همین مسیر آمده و تیک Windows Search را فعال کنید.

 

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 266 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 13:57